Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely
2022. 03. 12 | 18:00
97 - 76
Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet
2022. 03. 12 | 18:00
24. forduló
(22-27, 16-24, 33-14, 26-11)
Helyszín: Arena Savaria
Játékvezetők: Benczur Tamás , Fodor Attila , Szilágyi Bálint
Ellenőr: Bognár Tibor
Nagyon büszke vagyok a csapatomra, mert tudtunk egy rosszul sikerült első félidő után felállni. Tudtuk, hogy a Kecskemét a saját ritmusában egy nagyon veszélyes, jó csapat, de az első félidőben nem játszottunk jól. Tudom, hogy most nagyon a nehéz fiúknak, hiszen mérkőzésről-mérkőzésre utazunk, és ez is sokat kivesz fizikálisan és mentálisan is a játékosaimból. Ezért is vagyok nagyon büszke, hogy a kemény félidei megbeszélés után ilyen határozott választ kaptam a csapatomtól. Meg lehet nézni. 1. félidőben 51 kapott pont, 7 gólpassz összesen és mellette 6 eladott labda. Majd a második félidőben 25 kapott pont, 0 eladott labda 14 gólpassz és 60 valahány szerzett pont. Nem is kell többet mondanom. Szép volt fiúk!
Forray Gábor : Gratulálok a Falconak és sok sikert kívánok Nekik a hétfői összecsapásra. Nagyon jól kezdtük a mérkőzést és valóban az első félidőben nagyon szép kosárlabdát játszottunk. A 15 perces szünetben megbeszéltük, hogy mire várhatunk a hazai csapattól és 100%-osan meg is kaptuk azt. Reagálni viszont nem tudtunk rá. Könnyű kosarakat engedtünk, nem használtuk jól a faultokat, és ahogy ez lenni szokott a Falco ritmust kapott és jöttek a kinti dobások is. Megyünk tovább, mert ebből a mutatott játékból lehet, és kell is építkezni. Azt hiszem a hozzánk hasonló célokkal rendelkező csapatok ellen, ilyen játékkal lesz esélyünk. Hajrá magyar kosárlabda.
Golomán Görgy : Egy nagyon tenerifei vereség után érkeztünk erre a találkozóra. Ezt akartuk felhasználni, hogy újra ritmusba jöjjünk, de az első félidőben nem játszottunk jól, mintha tudtuk volna ez a meccs a miénk. Ezt könyörtelenül kihasználta a Kecskemét. A második félidőben váltottunk és szerencsére megszereztük a győzelmet.
Xavier Pollard : Jól kezdtük a meccset. Ki is építettünk egy komoly előnyt, de utána megváltozott a játék képe. Nem úgy teljesítettünk, ahogy kellett volna, és amivel megszereztük a 10+ pontos előnyt. A második félidőben engedtük, hogy a Falco rohanjon és ez az Ő játékuk, nem miénk. Dolgozunk tovább.
Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Közeli | Középtávoli | Távoli | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | GP | Blokk | VAL | Fejlett statisztika | |||||||||||||||||||||
| # | Játékos | K. | P. | Idő | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | O.RTG | D.RTG | TS% | ES% | ||
| 30 |
|
* | 10 | 26 | 4 | 4 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 2 | 6 | 33.3 | 7 | 1 | 8 | 2 | 0 | 0 | 3 | 7 | 0 | 0 | 21 | 127.9 | 99.8 | 41.7 | 44.4 |
| 14 |
|
* | 22 | 25 | 8 | 9 | 88.9 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 100 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 | 3 | 4 | 0 | 1 | 0 | 29 | 199.4 | 94.9 | 100 | 100 |
| 10 |
|
* | 8 | 23 | 4 | 9 | 44.4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 2 | 7 | 2 | 2 | 3 | 4 | 7 | 0 | 0 | 18 | 117 | 90 | 33.3 | 33.3 |
| 6 |
|
* | 10 | 22 | 5 | 5 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 6 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 17 | 201.6 | 82 | 100 | 100 |
| 13 |
|
* | 3 | 21 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 33.3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 67.1 | 106.4 | 37.5 | 37.5 |
| 9 |
|
23 | 29 | 7 | 11 | 63.6 | 1 | 1 | 100 | 1 | 5 | 20 | 4 | 4 | 100 | 2 | 0 | 2 | 2 | 2 | 1 | 5 | 3 | 0 | 0 | 25 | 119.7 | 97 | 60.5 | 55.9 | |
| 24 |
|
11 | 18 | 4 | 7 | 57.1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 100 | 1 | 4 | 5 | 0 | 2 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 15 | 132.5 | 126.6 | 68.8 | 57.1 | |
| 23 |
|
3 | 15 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 6 | 125.6 | 118 | 37.5 | 37.5 | |
| 25 |
|
4 | 11 | 1 | 1 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 3 | 66.7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 116.4 | 105.6 | 50 | 33.3 | |
| 21 |
|
0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 21.9 | 133.6 | 0 | 0 | |
| 20 |
|
3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 100 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 6 | 250 | 0 | 150 | 150 | |
| 15 |
|
0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 200 | 0 | 0 | |
| 97 | 200 | 33 | 49 | 67.3 | 1 | 3 | 33.3 | 6 | 23 | 26.1 | 11 | 17 | 64.7 | 26 | 15 | 41 | 7 | 6 | 18 | 21 | 21 | 2 | 1 | 142 | 131.1 | 105.6 | 58.8 | 57.3 | |||
Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Közeli | Középtávoli | Távoli | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | GP | Blokk | VAL | Fejlett statisztika | |||||||||||||||||||||
| # | Játékos | K. | P. | Idő | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | O.RTG | D.RTG | TS% | ES% | ||
| 24 |
|
* | 16 | 33 | 2 | 4 | 50 | 1 | 1 | 100 | 3 | 10 | 30 | 1 | 3 | 33.3 | 9 | 0 | 9 | 1 | 5 | 0 | 4 | 3 | 0 | 0 | 17 | 73.8 | 117.9 | 50 | 50 |
| 12 |
|
* | 20 | 31 | 6 | 8 | 75 | 1 | 2 | 50 | 0 | 2 | 0 | 6 | 8 | 75 | 4 | 1 | 5 | 1 | 0 | 3 | 8 | 4 | 0 | 0 | 31 | 156.2 | 111.9 | 66.7 | 58.3 |
| 17 |
|
* | 11 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 6 | 50 | 2 | 2 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 2 | 0 | 0 | 10 | 148.2 | 118.8 | 68.8 | 64.3 |
| 11 |
|
* | 5 | 25 | 2 | 8 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 50 | 3 | 1 | 4 | 0 | 1 | 4 | 1 | 2 | 0 | 2 | 4 | 55.3 | 118.5 | 27.8 | 25 |
| 15 |
|
* | 2 | 20 | 1 | 1 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 41.3 | 112.2 | 50 | 50 |
| 35 |
|
12 | 26 | 1 | 2 | 50 | 1 | 1 | 100 | 2 | 5 | 40 | 2 | 2 | 100 | 2 | 3 | 5 | 0 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 16 | 126.2 | 121.7 | 66.7 | 62.5 | |
| 14 |
|
4 | 23 | 2 | 3 | 66.7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 3 | 81.2 | 124.2 | 40 | 40 | |
| 16 |
|
6 | 13 | 2 | 2 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 100 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 8 | 125.5 | 116.3 | 100 | 100 | |
| 4 |
|
0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 300 | 0 | 0 | |
| 6 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 19 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 8 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 76 | 200 | 16 | 28 | 57.1 | 3 | 5 | 60 | 8 | 26 | 30.8 | 14 | 21 | 66.7 | 20 | 7 | 27 | 4 | 10 | 21 | 18 | 15 | 1 | 2 | 92 | 105.6 | 131.1 | 55.7 | 52.5 | |||
Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely
Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet
Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely
Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet
| Legnagyobb vezetés | 21 | 14 |
|---|---|---|
| Legtöbb egymás után szerzett pont | 10 | 8 |
| Vezetés váltás | 2 | |
| Egyenlő eredmények száma | 3 | |
| Csapat vezetési ideje | 20:08 | 18:54 |
| CSAPAT | % | |
|---|---|---|
| 2p köz. |
Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely
Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet
|
67%
57%
|
| 2p ktáv. |
Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely
Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet
|
33%
60%
|
| 3p táv. |
Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely
Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet
|
26%
31%
|
| 1p bünt. |
Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely
Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet
|
65%
67%
|
| Falco-Volvo Alpok Auto Szombathely | Duna Aszfalt-DTKH Kecskemet | |
|---|---|---|
| Szerzett labda | 7 | 4 |
| Eladott labda | 6 | 10 |
| Lepattanó | 41 | 27 |
| Gólpassz | 21 | 15 |
| Fault | 18 | 21 |
| VAL | 142 | 92 |