Concordia Motax KC
2019. 11. 21 | 18:00
71 - 62
KTE-Duna Aszfalt
2019. 11. 21 | 18:00
11. forduló
(19-13, 18-21, 18-14, 16-14)
Helyszín: Pápa Városi Sportcsarnok
Játékvezetők: Gál János , Varga-Záray Katalin , Kéri István
Ellenőr: Bognár Tibor
Kálmán László : Agyon fontos volt, hogy a második félidőben úgy jöttünk ki, hogy jól álltunk a védekezésben, megpróbáltuk megvalósítani, amit a mérkőzésre elterveztünk. Egy nagyon kellemetlen stílusú ellenfelet vertünk meg úgy, hogy igazán jó csapatmunkát produkáltunk. Taktikus játékkal tudtuk ellenfelünket legyőzni.
Váradi Kornél : Gratulálok a saját csapatomnak, hiszen végig nagyot küzdöttünk, partyba voltunk idegenben. Gratulálok a Pápának a győzelemhez.
Concordia Motax KC |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Közeli | Középtávoli | Távoli | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | GP | Blokk | VAL | Fejlett statisztika | |||||||||||||||||||||
| # | Játékos | K. | P. | Idő | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | O.RTG | D.RTG | TS% | ES% | ||
| 0 |
|
* | 13 | 39 | 5 | 7 | 71.4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 5 | 60 | 3 | 2 | 5 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
* | 11 | 27 | 5 | 6 | 83.3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 1 | 2 | 50 | 2 | 2 | 4 | 0 | 3 | 1 | 4 | 6 | 0 | 0 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
* | 6 | 17 | 3 | 8 | 37.5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 5 | 2 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
* | 4 | 4 | 2 | 3 | 66.7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
* | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
16 | 34 | 4 | 8 | 50 | 1 | 1 | 100 | 1 | 6 | 16.7 | 3 | 6 | 50 | 2 | 3 | 5 | 1 | 2 | 2 | 11 | 0 | 0 | 0 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
13 | 27 | 2 | 2 | 100 | 0 | 1 | 0 | 3 | 5 | 60 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 4 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
3 | 24 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 6 | 0 | 6 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
3 | 21 | 1 | 5 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 50 | 2 | 4 | 6 | 2 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
2 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2 | 100 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 71 | 200 | 22 | 40 | 55 | 1 | 2 | 50 | 5 | 20 | 25 | 10 | 17 | 58.8 | 21 | 12 | 33 | 13 | 13 | 15 | 23 | 7 | 0 | 0 | 93 | |||||||
KTE-Duna Aszfalt |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Közeli | Középtávoli | Távoli | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | GP | Blokk | VAL | Fejlett statisztika | |||||||||||||||||||||
| # | Játékos | K. | P. | Idő | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | O.RTG | D.RTG | TS% | ES% | ||
| 0 |
|
* | 5 | 31 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 33.3 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
* | 3 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
* | 3 | 11 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
* | 0 | 8 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
* | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 0 |
|
22 | 37 | 9 | 14 | 64.3 | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | 33.3 | 1 | 2 | 50 | 1 | 1 | 2 | 4 | 3 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
9 | 31 | 4 | 5 | 80 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 25 | 3 | 4 | 7 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
11 | 29 | 2 | 5 | 40 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 100 | 4 | 4 | 100 | 7 | 2 | 9 | 4 | 3 | 4 | 5 | 2 | 0 | 0 | 24 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
9 | 29 | 1 | 3 | 33.3 | 2 | 2 | 100 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 6 | 2 | 8 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
0 | 12 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 62 | 200 | 16 | 34 | 47.1 | 3 | 8 | 37.5 | 6 | 15 | 40 | 6 | 10 | 60 | 19 | 10 | 29 | 11 | 14 | 23 | 11 | 5 | 0 | 0 | 68 | |||||||
Concordia Motax KC
KTE-Duna Aszfalt
Concordia Motax KC
KTE-Duna Aszfalt
| Legnagyobb vezetés | 0 | 0 |
|---|---|---|
| Legtöbb egymás után szerzett pont | 0 | 0 |
| Vezetés váltás | 0 | |
| Egyenlő eredmények száma | 0 | |
| Csapat vezetési ideje | 00:00 | 00:00 |
| CSAPAT | % | |
|---|---|---|
| 2p köz. |
Concordia Motax KC
KTE-Duna Aszfalt
|
55%
47%
|
| 2p ktáv. |
Concordia Motax KC
KTE-Duna Aszfalt
|
50%
38%
|
| 3p táv. |
Concordia Motax KC
KTE-Duna Aszfalt
|
25%
40%
|
| 1p bünt. |
Concordia Motax KC
KTE-Duna Aszfalt
|
59%
60%
|
| Concordia Motax KC | KTE-Duna Aszfalt | |
|---|---|---|
| Szerzett labda | 13 | 11 |
| Eladott labda | 13 | 14 |
| Lepattanó | 33 | 29 |
| Gólpassz | 7 | 5 |
| Fault | 15 | 23 |
| VAL | 93 | 68 |