Pécsi VSK-VEOLIA
2019. 04. 24 | 18:00
77 - 56
JP Auto - JKSE
2019. 04. 24 | 18:00
5. forduló
(23-9, 18-14, 22-17, 14-16)
Helyszín: Lauber Dezső Sportcsarnok
Játékvezetők: Papp Péter , Török Róbert , Nyilas István
Ellenőr: Fekete László
Csirke Ferenc : Nehéz erről a mérkőzésről beszélni, mert meghatározó hiányzója volt a Jászberénynek. Pont az a játékos hiányzott a vendégek keretéből, aki miatt később teljesen más meccset kell majd játszanunk a rájátszásban. A mai este pozitívuma, hogy komolyan vettük a mérkőzést, amit megbeszéltünk azt meg tudtuk valósítani a pályán. Amit ma gyorsindításokból műveltünk az valami nagyon extra, 35 pontot dobtunk így.
Nikola Lazic : Ma jobb volt a Pécs. Harmincöt pontot kaptunk gyorsindításból, ami nekünk a legnagyobb baj volt. Nem játszottunk jól, több meghatározó játékosunk is hiányzott, sajnos ez így van a Magyar Kupa óta. Bármis is történt, ilyen energiátlanul és ilyen sok hibával nem szabadott volna játszanunk.
Bíró levente : Az első három percet leszámítva sikerült ráerőltetnünk a játékunkat a Jászberényre. Fel tudtuk gyorsítani a meccset és ez nekünk kedvezett, a vendégek szűkösebb rotációja miatt. Nagyon jól védekeztünk, a támadásainkba becsúszott pár hiba, de ez ma belefért.
Kerpel-Fronius Balázs : Megérdemelten nyert a PVSK. Meccs előtt is tudtuk, hogy nagyon nehéz szituációban vagyunk, tudott volt az irányítónk hiánya. A nagyobbik baj az eredményen kívül, ahogyan reagáltunk erre a helyzetre. Most van egy kis pihenőnk rendezni a sorokat.
Pécsi VSK-VEOLIA |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Közeli | Középtávoli | Távoli | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | GP | Blokk | VAL | Fejlett statisztika | |||||||||||||||||||||
| # | Játékos | K. | P. | Idő | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | O.RTG | D.RTG | TS% | ES% | ||
| 7 |
|
* | 16 | 29 | 6 | 8 | 75 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 50 | 1 | 3 | 33.3 | 7 | 1 | 8 | 7 | 2 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 36 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 21 |
|
* | 11 | 29 | 2 | 4 | 50 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 66.7 | 1 | 2 | 50 | 5 | 0 | 5 | 2 | 1 | 2 | 4 | 3 | 0 | 0 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 6 |
|
* | 18 | 26 | 9 | 13 | 69.2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 13 |
|
* | 12 | 23 | 2 | 4 | 50 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 50 | 2 | 2 | 100 | 2 | 0 | 2 | 1 | 3 | 4 | 3 | 2 | 0 | 1 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 79 |
|
* | 5 | 22 | 1 | 1 | 100 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 4 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 9 |
|
6 | 27 | 3 | 3 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 2 | 6 | 0 | 2 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 1 |
|
6 | 17 | 3 | 5 | 60 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 11 |
|
0 | 17 | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 1 | 5 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 8 |
|
3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 100 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 16 |
|
0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 77 | 200 | 26 | 40 | 65 | 0 | 4 | 0 | 7 | 20 | 35 | 4 | 7 | 57.1 | 25 | 6 | 31 | 12 | 11 | 19 | 16 | 22 | 4 | 2 | 117 | |||||||
JP Auto - JKSE |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Közeli | Középtávoli | Távoli | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | GP | Blokk | VAL | Fejlett statisztika | |||||||||||||||||||||
| # | Játékos | K. | P. | Idő | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | O.RTG | D.RTG | TS% | ES% | ||
| 12 |
|
* | 17 | 38 | 6 | 7 | 85.7 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 50 | 2 | 2 | 100 | 12 | 0 | 12 | 1 | 3 | 1 | 3 | 7 | 1 | 1 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 18 |
|
* | 2 | 36 | 1 | 5 | 20 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2 | 5 | 2 | 2 | 1 | 6 | 1 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 32 |
|
* | 15 | 30 | 2 | 4 | 50 | 2 | 3 | 66.7 | 0 | 5 | 0 | 7 | 8 | 87.5 | 2 | 0 | 2 | 1 | 6 | 5 | 5 | 2 | 1 | 0 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 7 |
|
* | 9 | 26 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 5 | 60 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 5 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 15 |
|
* | 2 | 26 | 1 | 1 | 100 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 13 |
|
7 | 30 | 2 | 3 | 66.7 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 33.3 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 8 |
|
4 | 11 | 2 | 2 | 100 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 1 | 4 | 0 | 1 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 3 |
|
0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 0 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 10 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 2 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 56 | 200 | 14 | 22 | 63.6 | 2 | 9 | 22.2 | 5 | 21 | 23.8 | 9 | 15 | 60 | 24 | 4 | 28 | 8 | 19 | 16 | 19 | 12 | 2 | 4 | 69 | |||||||
Pécsi VSK-VEOLIA
JP Auto - JKSE
Pécsi VSK-VEOLIA
JP Auto - JKSE
| Legnagyobb vezetés | 0 | 0 |
|---|---|---|
| Legtöbb egymás után szerzett pont | 0 | 0 |
| Vezetés váltás | 0 | |
| Egyenlő eredmények száma | 0 | |
| Csapat vezetési ideje | 00:00 | 00:00 |
| CSAPAT | % | |
|---|---|---|
| 2p köz. |
Pécsi VSK-VEOLIA
JP Auto - JKSE
|
65%
64%
|
| 2p ktáv. |
Pécsi VSK-VEOLIA
JP Auto - JKSE
|
0%
22%
|
| 3p táv. |
Pécsi VSK-VEOLIA
JP Auto - JKSE
|
35%
24%
|
| 1p bünt. |
Pécsi VSK-VEOLIA
JP Auto - JKSE
|
57%
60%
|
| Pécsi VSK-VEOLIA | JP Auto - JKSE | |
|---|---|---|
| Szerzett labda | 12 | 8 |
| Eladott labda | 11 | 19 |
| Lepattanó | 31 | 28 |
| Gólpassz | 22 | 12 |
| Fault | 19 | 16 |
| VAL | 117 | 69 |