Falco KC
2019. 02. 15 | 15:30
96 - 70
JP Auto - JKSE
2019. 02. 15 | 15:30
2. forduló
(31-15, 20-20, 20-13, 25-22)
Helyszín: Audi Aréna
Játékvezetők: Papp Péter , Tőzsér Dénes Kelemen , Söjtöry Tamás
Ellenőr: Balogh László György
Gasper Okorn : Köszönjük a szurkolóknak, támogatóknak a biztatást. Örülök, hogy jó teljesítménnyel tudtunk előrukkolni, remekül kezdtünk, és a lendület végig kitartott. Gratulálok azonban a Jászberénynek is, mindenki azt mondja, hogy meglepetés a szereplésük, de hónapok óta ott vannak a legjobbak között - ez a valóság. Holnap nyerni szeretnénk, de 50-50%-ról indul mindkét csapat, keményen fogunk küzdeni, hogy a kupát Szombathelyre vigyük.
Nikola Lazic : Gratulálok a Falcónak, mi nagyon rosszul, ők viszont nagyon jól kezdtek - ha jól emlékszem, 13-0-lal. Az egész mérkőzést ők kontrollálták. Sokat hibáztunk, sokkal frissebb is volt ellenfelünk, abszolút megérdemelten nyertek, sok sikert kívánok nekik. A mostani Falco sokkal erősebb, mint két hónappal ezelőtt.
Váradi Benedek : Ez igazi csapatmunka volt, mindenki nagyon koncentrált volt, nagyot küzdöttünk, gratulálok a fiúknak. Megnyertük a lepattanóharcot, jól dobtunk, sok gólpasszunk volt. Köszönöm a szurkolóinknak a biztatást, holnap is szükség lesz rájuk!
Kerpel-Fronius Balázs : Nem sikerült megvalósítani, amit elterveztünk, borzalmasan kezdtük a mérkőzést, és onnan már nem volt visszaút. Gratulálok a Falcónak.
Falco KC |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Közeli | Középtávoli | Távoli | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | GP | Blokk | VAL | Fejlett statisztika | |||||||||||||||||||||
| # | Játékos | K. | P. | Idő | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | O.RTG | D.RTG | TS% | ES% | ||
| 33 |
|
* | 16 | 30 | 4 | 4 | 100 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 100 | 2 | 2 | 100 | 3 | 1 | 4 | 1 | 1 | 3 | 2 | 4 | 1 | 0 | 27 | 193 | 84.2 | 114.3 | 116.7 |
| 1 |
|
* | 11 | 23 | 4 | 6 | 66.7 | 1 | 4 | 25 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 50 | 5 | 1 | 6 | 0 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 2 | 14 | 104.2 | 84.8 | 61.1 | 62.5 |
| 10 |
|
* | 6 | 23 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 33.3 | 1 | 2 | 50 | 6 | 1 | 7 | 1 | 1 | 1 | 2 | 4 | 0 | 0 | 15 | 135.3 | 81.3 | 50 | 50 |
| 7 |
|
* | 3 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 20 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 51.9 | 96.8 | 30 | 30 |
| 0 |
|
* | 10 | 15 | 2 | 2 | 100 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 50 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 4 | 1 | 4 | 0 | 0 | 16 | 181 | 61.2 | 83.3 | 83.3 |
| 21 |
|
18 | 23 | 1 | 3 | 33.3 | 0 | 1 | 0 | 5 | 7 | 71.4 | 1 | 2 | 50 | 2 | 2 | 4 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 20 | 138.8 | 104.5 | 75 | 77.3 | |
| 0 |
|
13 | 21 | 2 | 4 | 50 | 1 | 1 | 100 | 0 | 4 | 0 | 7 | 7 | 100 | 1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 0 | 1 | 14 | 122.3 | 121.8 | 59.1 | 37.5 | |
| 11 |
|
13 | 20 | 2 | 2 | 100 | 1 | 1 | 100 | 1 | 2 | 50 | 4 | 4 | 100 | 3 | 1 | 4 | 0 | 1 | 4 | 3 | 2 | 0 | 0 | 20 | 186.1 | 110 | 92.9 | 90 | |
| 13 |
|
6 | 17 | 2 | 5 | 40 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 6 | 116 | 120.8 | 42.9 | 42.9 | |
| 12 |
|
0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 | 167.9 | 0 | 0 | |
| 15 |
|
0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 250 | 136.4 | 0 | 0 | |
| 25 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 96 | 200 | 18 | 28 | 64.3 | 4 | 9 | 44.4 | 12 | 28 | 42.9 | 16 | 20 | 80 | 26 | 11 | 37 | 6 | 11 | 23 | 20 | 19 | 2 | 3 | 134 | 135.2 | 101.4 | 67.8 | 64.5 | |||
JP Auto - JKSE |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Közeli | Középtávoli | Távoli | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | GP | Blokk | VAL | Fejlett statisztika | |||||||||||||||||||||
| # | Játékos | K. | P. | Idő | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | O.RTG | D.RTG | TS% | ES% | ||
| 0 |
|
* | 20 | 34 | 2 | 6 | 33.3 | 1 | 2 | 50 | 2 | 3 | 66.7 | 8 | 11 | 72.7 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 3 | 7 | 4 | 0 | 1 | 22 | 124.1 | 120.1 | 66.7 | 60 |
| 24 |
|
* | 26 | 31 | 5 | 5 | 100 | 4 | 5 | 80 | 2 | 3 | 66.7 | 2 | 2 | 100 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 4 | 3 | 2 | 0 | 0 | 29 | 144.2 | 132.4 | 92.9 | 92.3 |
| 18 |
|
* | 2 | 31 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2 | 100 | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 2 | 2 | 5 | 0 | 0 | 9 | 110.2 | 120.8 | 20 | 0 |
| 32 |
|
* | 4 | 23 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 4 | 5 | 80 | 2 | 0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 5 | 0 | 1 | 0 | 4 | 40.7 | 130.2 | 28.6 | 0 |
| 12 |
|
* | 3 | 21 | 1 | 5 | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 2 | 50 | 4 | 0 | 4 | 0 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | 28.3 | 107.7 | 18.8 | 14.3 |
| 13 |
|
5 | 20 | 1 | 1 | 100 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 7 | 150.6 | 110.3 | 83.3 | 83.3 | |
| 8 |
|
8 | 19 | 4 | 6 | 66.7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 8 | 94 | 139.7 | 66.7 | 66.7 | |
| 7 |
|
2 | 13 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 1 | 5 | 102.7 | 122.9 | 50 | 50 | |
| 15 |
|
0 | 6 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | -1 | 40 | 145.1 | 0 | 0 | |
| 10 |
|
0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 3 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 2 |
|
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 70 | 200 | 14 | 29 | 48.3 | 5 | 8 | 62.5 | 5 | 16 | 31.3 | 17 | 22 | 77.3 | 18 | 1 | 19 | 3 | 11 | 20 | 21 | 15 | 3 | 2 | 86 | 101.4 | 135.2 | 57.7 | 52.0 | |||
Falco KC
JP Auto - JKSE
Falco KC
JP Auto - JKSE
| Legnagyobb vezetés | 0 | 0 |
|---|---|---|
| Legtöbb egymás után szerzett pont | 0 | 0 |
| Vezetés váltás | 0 | |
| Egyenlő eredmények száma | 0 | |
| Csapat vezetési ideje | 00:00 | 00:00 |
| CSAPAT | % | |
|---|---|---|
| 2p köz. |
Falco KC
JP Auto - JKSE
|
64%
48%
|
| 2p ktáv. |
Falco KC
JP Auto - JKSE
|
44%
63%
|
| 3p táv. |
Falco KC
JP Auto - JKSE
|
43%
31%
|
| 1p bünt. |
Falco KC
JP Auto - JKSE
|
80%
77%
|
| Falco KC | JP Auto - JKSE | |
|---|---|---|
| Szerzett labda | 6 | 3 |
| Eladott labda | 11 | 11 |
| Lepattanó | 37 | 19 |
| Gólpassz | 19 | 15 |
| Fault | 23 | 20 |
| VAL | 134 | 86 |