F | Dátum | Ellenfél | Eredmény | K | Pt. | Közeli | Középtáv | Távoli | Összes | Büntető | Lepattanó | Labda | Fault | Gp | Blokk | VAL | Idő | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | S | K | % | V | T | Ö | SZ | EL | SA | KI | SA | KA | ||||||||||
2. forduló | 2019. április 13. | JP Auto - JKSE | GY, 84-92 | X | 28 | 3 | 4 | 75 | 4 | 7 | 57 | 3 | 8 | 38 | 10 | 19 | 53 | 5 | 5 | 100 | 4 | 0 | 4 | 1 | 3 | 2 | 8 | 1 | 0 | 1 | 30 | 29 | |
3. forduló | 2019. április 18. | Pécsi VSK-VEOLIA | GY, 84-70 | X | 19 | 3 | 4 | 75 | 2 | 3 | 67 | 3 | 5 | 60 | 8 | 12 | 67 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 19 | 23 | |
4. forduló | 2019. április 21. | Falco KC | GY, 95-88 | X | 22 | 3 | 7 | 43 | 3 | 3 | 100 | 2 | 7 | 29 | 8 | 17 | 47 | 4 | 4 | 100 | 4 | 2 | 6 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 23 | 33 | |
5. forduló | 2019. április 24. | Szolnoki Olaj KK | V, 88-84 | X | 17 | 5 | 8 | 63 | 0 | 0 | 0 | 1 | 5 | 20 | 6 | 13 | 46 | 4 | 5 | 80 | 1 | 0 | 1 | 0 | 3 | 4 | 5 | 2 | 0 | 0 | 14 | 33 | |
7. forduló | 2019. május 5. | JP Auto - JKSE | GY, 83-59 | X | 13 | 3 | 3 | 100 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 100 | 5 | 5 | 100 | 1 | 2 | 50 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 12 | 9 | |
8. forduló | 2019. május 9. | Pécsi VSK-VEOLIA | V, 98-85 | X | 11 | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 4 | 75 | 3 | 10 | 30 | 2 | 2 | 100 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 5 | 3 | 3 | 0 | 3 | 14 | 25 | |
9. forduló | 2019. május 12. | Falco KC | V, 94-70 | X | 13 | 1 | 5 | 20 | 0 | 2 | 0 | 3 | 4 | 75 | 4 | 11 | 36 | 2 | 4 | 50 | 2 | 0 | 2 | 0 | 4 | 3 | 3 | 2 | 0 | 0 | 7 | 27 | |
10. forduló | 2019. május 15. | Szolnoki Olaj KK | GY, 88-68 | X | 21 | 3 | 6 | 50 | 0 | 0 | 0 | 4 | 9 | 44 | 7 | 15 | 47 | 3 | 3 | 100 | 2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 3 | 5 | 2 | 0 | 0 | 21 | 29 | |
Összesen | 8 | 144 | 21 | 40 | 53 | 9 | 18 | 50 | 21 | 44 | 48 | 51 | 102 | 50 | 21 | 25 | 84 | 16 | 2 | 18 | 8 | 16 | 20 | 29 | 11 | 1 | 5 | 140 | 208 |